11 octombrie 2012

Despre drept


"DREPTUL aici pe pământ este foarte drept. În Rai nu există drept. Aici pe pământ omul care trăieşte în iubire poate accepta relativ uşor acel sacrificiu, care pentru omul neisusian suscită necaz, ba chiar revoltă. Dar în cine Eu pot trăi liber, acela trebuie să aprecieze fiecare lege mult mai în adâncime, precum arată suprafaţa. CARTEA LEGILOR nu este ca să limiteze iubirea, ci pentru a nu permite răului să se desfăşoare. Este important de ştiut asta, deoarece doar aşa se poate înţelege, că atunci când vorbesc de împlinirea legii, asta pentru cei care nu sunt ai Mei, este mai mult pedagogie, decât exprimarea realităţii. Au dreptate. Deoarece ei nu înţeleg altceva prin împlinirea legii, decât ceea ce aceste cuvinte exprimă la suprafaţă. Adică: păstrarea legii.
Doar acela poate înţelege împlinirea legii formulate de către Mine, care ştie că există doar o singură lege morală. Şi anume, că trebuie să vă iubiţi, independent de ce fel de om este celălalt. Este singurul comportament, care are în posesia lui acea lumină, prin care orice altă lege primeşte culoarea specifică definită reală de către Mine. Cel care iubeşte, deşi este un om care cântărește, dar nu este un om al paragrafelor.
Câteva cuvinte despre legile Bisericii mele:
De când s-a instituţionalizat trebuie ca un cerc de legi, ordonanţe să ţină laolaltă, ca să nu se destrame. Dar şi aici stă: legile Bisericii Mele pentru cei care Mă iubesc pot fi doar legi care slujesc iubirea.
Celor care nu sunt ai Mei, deoarece în Biserica mea sunt foarte mulţi asemenea pe pământ, - gândiți-vă doar la acea comparaţie, prin care compar Biserica Mea asemenea unei plase, care poartă laolaltă peşti preţioşi şi josnici, - deci pentru peştii josnici legea desigur este un punct de vedere foarte serios. Nu vă gândiți la aceia cărora nu le pasă deloc de legile Bisericii mele. Cu morţi nu Mă ocup. Însă pe cel care Duhul Meu, Iubirea Mea îl conduce, acela nu are, nu poate avea problemă cu legea. Stă deasupra legii. Tocmai cunoaşterea mai adâncă face posibilă pentru el, ca suprafaţa legii să nu reprezinte nimic pentru el.”   (Vocea - 1/84)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu