01 octombrie 2012

Despre veneraţia Mariei


Prietene! Mama Mea într-adevăr a trăit pentru Mine, şi trăieşte şi acum. Pentru Ea este foarte importantă fiecare manifestare a Mea. Ştie, că şi în diferitele veşminte, Eu sunt acelaşi. Când spun că trăieşte pentru Mine, atunci prin asta trebuie înţeles că se identifică total cu intenţia şi scopul Meu. Tocmai de aceea veneraţia Mariei, dacă nu este direcţionată împotriva cuiva, atunci pe Mine vrea să accepte cu alţii. Din păcate poate fi direcţionată împotriva altora. Da. Chiar şi veneraţia Mea poate fi direcţionată împotriva altora.
Procesiunile în general nu sunt direcţionate împotriva altora, doar pot fi în defavoarea altora. Nu pe Mine Mă arată cu ocazia procesiunii, ci depun în general mărturie alături de Mine. Cel puţin asta ar trebui să se întâmple
Nici veneraţia Mariei nu pe Mine vrea să Mă umbrească, ci din cauza Mea se bucură de Mama Mea. Orice om cu judecată normală ştie, şi Mama Mea ştie mult mai bine, că numai dorită Mie este, cine este.
Cine vrea să discrediteze pe Mama Mea, acela Mă jigneşte pe Mine. Cine vrea să discrediteze pe Mine, acela nu înţelege pe Maria.
Fără îndoială sunt care nu doresc veneraţia Mariei. Nici Mama Mea nu doreşte. Dar cine doreşte, acela cu asta nu face rău Mie.
Orice veneraţie este bună. Şi veneraţia Mariei. Cea ce este bun, să nu rănească pe nimeni. Dacă cineva nu simte nevoia acestei veneraţii, nu este problemă. Nu este problemă câtă vreme nu se supără pe alţii din această cauză. Cel mai important este relaţia directă cu Mine? NU! Cel mai important este IUBIREA.
În orice caz este întors pe dos dacă veneraţia Mariei dă prilej pentru cineva să fie neiubitor, lipsit de tact faţă de cineva.
Nu faceţi o mişcare din veneraţia Mariei. Nici din veneraţia Mea. Orice mişcare poartă în el o trăsătură de excludere. Excluderea are drept de existenţă doar acolo, unde trebuie negat RĂUL. Veneraţia Marie nu este rea, şi nici faptul că cineva nu doreşte veneraţia Mariei, deoarece nu poate avea valoare în sine.”  (Vocea - 1/80)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu