04 februarie 2014

Grijile materiale



"Cine a învăţat să Mă aibă în grijă, acela nu are griji materiale, ba chiar poate sprijini şi material pe alţii. Cu toate că asta nu rezolvă în sufletul nevoiaşilor esenţa dorinţei apartenenţei la Mine, adică fericirea lor proprie nu se rezolvă odată cu asta. Tănărului bogat nu am spus să vândă ce are şi să împartă între săraci pentru ca săracii să nu mai ducă lipsă. Nu! Am spus pentru că avuţia tănărului îl împiedica în a urma pe Mine. Şi pe cine nu împiedică să Mă urmeze?
          Aici trebuie să clarific ceva din nou. Cănd spun că pe tănărul bogat avuţia îl împiedica în formarea perfecţiunii sale, atunci cu siguranţă nu M-am găndit la numărul banilor, ci la ataşamentul faţă de bani, adică la acea stare de spirit care a evoluat în timpul dobăndirii şi păstrării banilor săi." (Vocea 2/90)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu